1980 li ve 1990 lı yıllarda elde edilen veriler ışığında yapılan araştırmaya göre, haftada 6 adet ya da daha fazla bira içen kişilerin akciğer kanserine yakalanma riski, içmeyenlere göre yüzde 20 ila 50 oranında artıyor.
McGill Üniversitesi nden araştırmacıların, araştırmaya katılanların tütün alışkanlığı hakkında kesin bilgi edinmeleri sayesinde, tütüne bağlı akciğer kanserinin gelişimine neden olan faktörleri alkol tüketiminin neden olduğu faktörlerden ayrı tutmayı başardıkları ve bu sonuca ulaştıkları belirtildi.
Alkol kullananların genellikle sigara da içtiğini söyleyen araştırmacılar, alkol ve akciğer kanseri konusunda daha önce yapılan araştırmalarda karşılaşılan en önemli sorunun tütünün oynadığı rolü belirlemek olduğunu ifade etti.
reklamçok az bir metin.işime yaramadı.daha fazla yazı koyarsanız sevinirim

BU HABERLER DİKKATİNİZİ ÇEKEBİLİR!
bira içtim ve midemi bozdum aşırı gaz var midemde her içtiğimde böyle oluyor peki ama neden ? bıraktım artık kullanmıycam ama sorun ne çok merak ettim neden?
28.11.2010 23:16